reduceri la serviciile de curatenieIn România care a traversat şi încă resimte criza, constatăm cu toţii că voucherele au devenit un fenomen ca şi amploare.
Cu câţiva ani în urmă, existau doar câteva site-uri care promovau vouchere în câteva domenii, mai ales pentru restaurante şi diverse oferte turistice. Acum avem portaluri cu mii de oferte.
Ca şi persoană care a beneficiat de vouchere, experienţa mi-a arătat că omul sfinţeşte locul şi că poti avea parte de o experientă plăcută chiar dacă plăteşti mai putin pentru aceste servicii. Unii furnizori oferă servicii de calitate îndoielnică doar ca rezultat al faptului că sunt constienti că aceste servicii sunt furnizate în pierdere pentru companie, însă au fost şi furnizori de servicii care m-au convins să revin şi să le folosesc în continuare, chiar şi cu preţ întreg.
Pure Clean, ca şi firmele concurente, a apelat la campanii cu vouchere. Am desfăşurat chiar vreo 3 sau 4. Acest tip de campanie de promovare aduce destul de mulţi clienţi şi împreună cu aceştia oportunitatea de a testa piaţa.
Nu ne-am asteptat să facem profit, ci să primim recomandări. Am avut toate tipurile de lucrări: mai simple, mai complicate, cu un grad mai mare sau mai mic de murdărie, după constructor etc. De la majoritatea am revenit acasă cu buzunarele goale, dar cu satisfacţia lucrului bine făcut. Ne-am străduit permanent să mulţumim clientul chiar şi în cele mai mici detalii. Această abordare ne-a adus aprecierea beneficiarilor noştri şi câteva recomandări de care ne simţim mândri.


Este recunoscut faptul că unii furnizori de servicii nu oferă nivelul de calitate aşteptat atunci când se plăteşte cu vouchere, însă există şi o categorie de clenţi care doreşte să beneficieze întotdeauna de servicii la preţ redus, indiferent de furnizor. Cei care „vânează” vouchere nu constientizează faptul că scopul voucherelor este promovarea produselor şi că furnizorul face acest sacrificiu în mod excepţional, fără a-şi putea permite să ofere în mod obişnuit serviciile la acest preţ de dumping. Campaniile de vouchere se folosesc atunci când un furnizor de servicii se lansează pe piată şi doreşte să îşi creeze o bază de clienţi sau în perioadele în care cererea de servicii este mai redusă (lunile de vară, ianuarie şi februarie), iar furnizorul speră fie să acopere pierderile din comenzi sau recomandări viitoare sau chiar o face din cererile venite din afara ofertei cu vouchere.
Părerea noastră este că, dacă atât furnizorul cât şi clientul au pretenţii rezonabile (furzinorii sa nu caute sa obtina profit substantial din vouchere, iar clientul sa nu doreasca sa includa un numar nelimitat de mici operatiuni in pachetul acoperit de voucher) oferirea de vouchere pentru servicii de curăţenie poate deveni o experientă plăcută, în urma căreia clientul va simţi renaşterea casei în care locuieşte.